måndag 24 maj 2010

3 dagar kvar

Nu kan inte dagarna gå tillräckligt fort, känns det som. Jag är super trött och längtar verkligen efter den 27:e.
Eftersom det är så nära nu så är jag rädd för att vattnet ska gå och att allt ska starta tidigare, för det vill jag verkligen inte. Försöker ta det så lugnt som det bara möjligen går.
Men Storasyster behöver också sitt utrymme och snart får jag inte bära henne på 6-8 veckor. Storasysters behov av uppmärksamhet tummar jag inte en sekund på.
Det är skönt att min käre man snart är ledig och när han sedan måste in och jobba kommer barnens mormor och gammelmormor hit och hjälper till. Så de här 6-8 veckorna när mitt operationssår ska läka ihop på kommer det att finnas så mycket hjälp och Storasyster kommer att få så mycket uppmärksamhet och det är en skön känsla.
------------------------------x------------------------------
Jag blir så trött på att läsa om att jämställhet ska gå före en persons vilja och önskemål.
Just nu tänker jag på Kronprinsessans önskemål inför sitt o Daniels bröllop.

Individer och familjer måste få bestämma själva och det ska absolut inte ställas mot jämställhet.
-------------------------------x------------------------------
GLÖM EJ!
Det är morsdag på söndag!
-------------------------------x------------------------------
Provade Magnum Gold, MUMS!!!
Tur att den inte säljs I flerpack 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar