lördag 22 maj 2010

5 dagar kvar....snart 4:a

Snart är lördag den 22:a över och endast 4 dagar är kvar.

....den som väntar på något gott väntar alltid förlänge!

Ett litet tips:
Detta har fungerat för mig 8/10 gånger.
De sista veckorna i min graviditet, då magen verkligen är stor och jag behövde en micropause, gjorde jag så här;
När jag såg att min dotter var lite trött passade jag på att lägga henne i sängen med några leksaker, hon gick med på att ta det lugnt i 5-15 minuter och någon enstaka gång somnade hon.
Men hur som helst fick jag en väl behövlig återhämtning, som inte störde hennes andra rutiner något speciellt (förutom då hon somnade).

Äter nu på Ahlgrens bilar originaltillbehör Husvagnar:
Nja inte så goda, köper nog inte dom igen.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar